تبلیغات
وبلاگ انجمن مدل سازی اطلاعات ساختمان ایران - مشتری نداری!

درحال مشاهده: وبلاگ انجمن مدل سازی اطلاعات ساختمان ایران - مشتری نداری!


ادعونی
اهدای خون
موسسه محک
اهداء عضو

مشتری نداری!

پنجشنبه 21 بهمن 1395
13:44
امیرحسین ستوده بیدختی
مشتری نداری!


مشتری مداری و جلب و افزایش رضایت مشتریان، یكی از اهداف مهم سازمان های خدماتی است كه گاه برای آن، اهداف استراتژیك نیز تدوین می كنند. چنانچه اقدامات و راهكارهای در نظر گرفته شده به صورت غیركارشناسی و بدون تحلیل های لازم انجام شود، نتیجه آن می شود كه می بینید. به نظر می رسد كه نه تنها رضایت حاصل نگردیده كه باعث افزایش نارضایتی و تبلیغات منفی نیز شده است.

 مهندسی و مدیریت ساخت  (ICEMA)  Construction Engineering Management


(منبع: سایت راهکار مدیریت)






ارسال شده در:

وبلاگ انجمن مدل سازی اطلاعات ساختمان ایران - مشتری نداری!


وبلاگ انجمن مدل سازی اطلاعات ساختمان ایران - مشتری نداری!,
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ انجمن مدل سازی اطلاعات ساختمان ایران است. |طراحی و توسعه:امیرحسین ستوده بیدختی|